PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : GP için arananlar /öneriler.


Memo
22-04-2014, 12:06
GP ye ufak dokunuşlar yapmak istiyorum, sizlerin marka olarak önerilerini almak istedim.

Aracımda yapacağım değişiklikler. Fren, jant ve coiloverdan ibaret. Motor egzos vs ile ilgili bir değişiklik istemiyorum.


1- Fren: Orjinal olması açısından JCW freni tercih ediyorum ancak fiyat gereksiz pahallı. Hazırda yok. Wilwood lar nispeten ucuz onlarıda USA dan getirtmek lazım ayrıca Amerikan otomobili dışında tecrübem yok, sonuçta bir kere alıcaz yağmurdan kaçıp doluya tutulmak istemiyorum. Sizlerden Wilwoodları tecrübe eden oldumu?

2- Jant/Lastik: Her tür haiff öneriğe açığım. Orjinal Jantlarımı saklamak istiyorum zaten 18 lere semislick lastik bulamadık. 17 lere geçersem, lastik ölçülerim ne olmalı. TÜrkiyede hazır jant var mı?

3- Coilover KV2 düşünüyorum ancak önerilere açığım. Elinde olan var ise temasa geçebilir.

orcun
22-04-2014, 12:09
kutu için birebir aynı hava filtresi de düşünebilirsiniz K&N ;)

Obaspinar
22-04-2014, 12:26
Cem.B bir ara Wilwood bakiyordu aracina bilgilerini sizlerler paylasicaktir. Jant ve lastik konusundada GP Ozgur Bey bir hayli tecrubeli.

Cem.B
22-04-2014, 12:54
GP ye ufak dokunuşlar yapmak istiyorum, sizlerin marka olarak önerilerini almak istedim.

Aracımda yapacağım değişiklikler. Fren, jant ve coiloverdan ibaret. Motor egzos vs ile ilgili bir değişiklik istemiyorum.


1- Fren: Orjinal olması açısından JCW freni tercih ediyorum ancak fiyat gereksiz pahallı. Hazırda yok. Wilwood lar nispeten ucuz onlarıda USA dan getirtmek lazım ayrıca Amerikan otomobili dışında tecrübem yok, sonuçta bir kere alıcaz yağmurdan kaçıp doluya tutulmak istemiyorum. Sizlerden Wilwoodları tecrübe eden oldumu?

2- Jant/Lastik: Her tür haiff öneriğe açığım. Orjinal Jantlarımı saklamak istiyorum zaten 18 lere semislick lastik bulamadık. 17 lere geçersem, lastik ölçülerim ne olmalı. TÜrkiyede hazır jant var mı?

3- Coilover KV2 düşünüyorum ancak önerilere açığım. Elinde olan var ise temasa geçebilir.

sırayla cevaplayayım :

1-wilwood 4 piston yada 6 piston kitleri tercihe edebilirsiniz fiyatlarıda makul seviyelerde türkiyeye teslim 1100-1300 dolar arası değişiyor fiyatları (kırmızı kaliper)

2- jant lastik olarak genelde herkes oz ultraleggera tercih ediyor 17 olarak (yokohama advan ad08-trofeo yada nitto vs tercih edebilirisiniz)

3-piste merakınız var sanırım bmwpassiondan gördüğüm kadarıyla o yüzden kw clubsport hiç olmadı V3 öneririm tabiki bütçeye bağlı

extra olarakta : orj jcw filtre kitinin içinde uyan k&n in açık hava filtresi bir modeli var onu almalısınız bence ve headers mutlaka takmalısınız aracın motor sağlığı açısından

fren,filtre,headers (kaliteli bir headers) bunları yurt dışından temin edebilirsiniz malesef şuanlık isterseniz yardımcı olabilirim bu malzemelerin temini ile ilgili

Memo
22-04-2014, 13:07
sırayla cevaplayayım :

1-wilwood 4 piston yada 6 piston kitleri tercihe edebilirsiniz fiyatlarıda makul seviyelerde türkiyeye teslim 1100-1300 dolar arası değişiyor fiyatları (kırmızı kaliper)

2- jant lastik olarak genelde herkes oz ultraleggera tercih ediyor 17 olarak (yokohama advan ad08-trofeo yada nitto vs tercih edebilirisiniz)

3-piste merakınız var sanırım bmwpassiondan gördüğüm kadarıyla o yüzden kw clubsport hiç olmadı V3 öneririm tabiki bütçeye bağlı

extra olarakta : orj jcw filtre kitinin içinde uyan k&n in açık hava filtresi bir modeli var onu almalısınız bence ve headers mutlaka takmalısınız aracın motor sağlığı açısından

fren,filtre,headers (kaliteli bir headers) bunları yurt dışından temin edebilirsiniz malesef şuanlık isterseniz yardımcı olabilirim bu malzemelerin temini ile ilgili


Bana Numaranızı PM atarsanız konuşmak isterim.

Memo
22-04-2014, 13:09
sırayla cevaplayayım :

headers mutlaka takmalısınız aracın motor sağlığı açısından



BU konuyu açabilirmiyiz?

GP
22-04-2014, 13:33
Memo pistte egzoz gaz sıcaklığı orjinal egzoz manifoldu ile 1100 derece oluyo ben bunu arabam standartken hem pistte hemde otobanda dip gazda görüyodum bu da zaten riskli bi durum ama headers takınca sıcaklık 900 derecelere kadar düşüyor :) headers takınca araç arıza ışığı yakıyo onun içinde yazılım şart oluyo ışığı söndürmek için :)

Memo
22-04-2014, 13:55
Hiç sevmediğim işler :(

GP
22-04-2014, 13:57
Hiç sevmediğim işler :(

Açıkcası benim tavsiyem üstünde 100cell cat olan bi headers almanız olur hem ses diğer türlü fazla oluyo hemde polisler bela oluyo :)

Memo
22-04-2014, 13:58
En iyi headers hangisi ? S için olan headerslara mı bakmamız gerekiyor?

GP
22-04-2014, 14:12
http://www.northamericanmotoring.com/gallery/data/500/Header2.jpg

Rmw shorty (street) headers bu bence alınıcak en mantıklı headers race olanıda var ama onda kes biç kaynat işi var :)

Cem.B
22-04-2014, 15:23
Ozgur bnm 2 gp dede yakmamisti ariza ya zaten en kotu sensor biraz yukari alinir olsa bile oyle bir durum yine soner

Numarami yaziyim burda yabanci yok ;)

0532 566 99 08 Cem Balkanlı

MinautoMaslak
22-04-2014, 15:39
GP ye ufak dokunuşlar yapmak istiyorum, sizlerin marka olarak önerilerini almak istedim.

Aracımda yapacağım değişiklikler. Fren, jant ve coiloverdan ibaret. Motor egzos vs ile ilgili bir değişiklik istemiyorum.


1- Fren: Orjinal olması açısından JCW freni tercih ediyorum ancak fiyat gereksiz pahallı. Hazırda yok. Wilwood lar nispeten ucuz onlarıda USA dan getirtmek lazım ayrıca Amerikan otomobili dışında tecrübem yok, sonuçta bir kere alıcaz yağmurdan kaçıp doluya tutulmak istemiyorum. Sizlerden Wilwoodları tecrübe eden oldumu?

2- Jant/Lastik: Her tür haiff öneriğe açığım. Orjinal Jantlarımı saklamak istiyorum zaten 18 lere semislick lastik bulamadık. 17 lere geçersem, lastik ölçülerim ne olmalı. TÜrkiyede hazır jant var mı?

3- Coilover KV2 düşünüyorum ancak önerilere açığım. Elinde olan var ise temasa geçebilir.


Öncelikle yeni aracınız hayırlı olsun,Eğer düşünürseniz,elimde advanti marka 6,5kg lık 250km kullanılıp çıkartılmış sıfır jant var ve lastikleride üstünde mıchelin pilot sport 3 205/40/17

ayrıca coilover ın variant1,2,3,ve clup sport tüm serisi mevcut.

GP
22-04-2014, 15:48
Ozgur bnm 2 gp dede yakmamisti ariza ya zaten en kotu sensor biraz yukari alinir olsa bile oyle bir durum yine soner

Numarami yaziyim burda yabanci yok ;)

0532 566 99 08 Cem Balkanlı

Kanka zaten üstünde 100cell cat varsa yakmıyo ama hiç yoksa arıza ışığı yanıyo :)

ayhansahin
22-04-2014, 16:00
Kanka zaten üstünde 100cell cat varsa yakmıyo ama hiç yoksa arıza ışığı yanıyo :)

ben de kesinlikle söndürememiştim maalesef. İnsanı gıcık ediyor o sarı motor ışığı.

Can ilkin
22-04-2014, 16:33
GP'yi hiç ellemeyin derim. Bence aracınız yeteri kadar iyi..

Cem.B
22-04-2014, 16:34
ben de kesinlikle söndürememiştim maalesef. İnsanı gıcık ediyor o sarı motor ışığı.

Jan nasil sonduremrmis hayret abi 30 sn o sensoru kapatmasi

OZgur knka birinde megan birinde ss vardi kat yoktu ama yanmiyordu enteresan :)

Efecan
22-04-2014, 16:40
Lambda hatasi vermiyo mu ? Onu yazilimla sondurmek mumkun yazilimdan sonra bile yanmaya devam mi etti motor isigi ?

Memo
22-04-2014, 16:46
GP'yi hiç ellemeyin derim. Bence aracınız yeteri kadar iyi..

Kesinlikle haklısın. Ama Frenler konusunda GP gibi bir araçta tek piston R56 S freni olması bence kabul edilemez. O senelerde BMW nin politikası bu yöndeydi, bknz E 46 M3. Oysaki şimdiki Mini de doğru yolu buldular.

Orjinal Jantların ölçülerinde 18 lastik bulmak zor, Semislick hiç yok. Avrupa Turundan Sonra Orjinal jantları saklamaya alıcam. Bu kararım kesin.

Bir tek coilover gereksiz gelebilir (Kabulum) aracı daha hiç kullanmadan yargıladım zaten yarın piste temel çıkış nedenim bu. Ne frenlerimi yaptırttım ne lastiklerimi değiştirttim. Bitik frenler ve 2010 üretim yıllı l bitik lastiklerle çıkıyorum amacım zaman vs değil tamamen aracı tanımak ve kendime göre eksiklerini belirlemek.
Eğer Isı problemi yaşarsam Headers düşünebilirim ama yazılım vs hiç düşünmüyorum. Araba zaten sarıp duruyor daha güçlü olması benim hiçbir işime yaramaz...

Memo
22-04-2014, 16:47
Kanka zaten üstünde 100cell cat varsa yakmıyo ama hiç yoksa arıza ışığı yanıyo :)


Maceraya gerek yok, ben katlı alırım.

Memo
22-04-2014, 16:49
Ozgur bnm 2 gp dede yakmamisti ariza ya zaten en kotu sensor biraz yukari alinir olsa bile oyle bir durum yine soner

Numarami yaziyim burda yabanci yok ;)

0532 566 99 08 Cem Balkanlı

Çok teşekkürler. İş çıkışı gibi ararım.

Öncelikle yeni aracınız hayırlı olsun,Eğer düşünürseniz,elimde advanti marka 6,5kg lık 250km kullanılıp çıkartılmış sıfır jant var ve lastikleride üstünde mıchelin pilot sport 3 205/40/17

ayrıca coilover ın variant1,2,3,ve clup sport tüm serisi mevcut.

Teşekkürler Burak. Lastiğe ihtiyacımız yok jant için konuşuruz. KV3 ve Club Sport içinde fiyat verebilirsen sevinirim.

GP
22-04-2014, 17:02
Memo 17" jantları sadece pistte kullanıcaksan bende advanti tavsiye ederim bayağı hafif :)

http://image5.sahibinden.com/photos/76/73/65/134767365e95.jpg

Bu jant siyaha boyanıp kullanılabilir yada aynaların rengi olan kırmızıya :)

Memo
22-04-2014, 17:08
miniautoBurak jantlar bunlardan ise alıcı olurum :)

Can ilkin
22-04-2014, 17:37
Coil-over konusunda benimde düşüncelerim var ama bir türlü içime sinmiyor. Otoyolda çok yüksek hızlarda (240-250 gibi) bu alçaklıkla önüme birşey gelse nasıl kurtarabilirim acaba diye düşünmüyorum değil. Hadi diyorum 3.5 cm'lik yay takayım ama bu işi yaptımmı tam takım yapmalı diyorum. Ondan sonra garajıma nasıl gireceğim. Hergün bir macera yaşayacağım. Şu haliyle bile kapalı garaja girerken teğet geçiyorum. O yüzden alçaltma işi askıda. İlk etapta GP 2 difüzyör ve kule gergisi düşünüyorum..

Obaspinar
22-04-2014, 17:55
Coil-over konusunda benimde düşüncelerim var ama bir türlü içime sinmiyor. Otoyolda çok yüksek hızlarda (240-250 gibi) bu alçaklıkla önüme birşey gelse nasıl kurtarabilirim acaba diye düşünmüyorum değil. Hadi diyorum 3.5 cm'lik yay takayım ama bu işi yaptımmı tam takım yapmalı diyorum. Ondan sonra garajıma nasıl gireceğim. Hergün bir macera yaşayacağım. Şu haliyle bile kapalı garaja girerken teğet geçiyorum. O yüzden alçaltma işi askıda. İlk etapta GP 2 difüzyör ve kule gergisi düşünüyorum..

Sahsi dusuncem JCW Body Kit biraz da olsa o hizlarda aracinizi zaten yere basiyodur. Diffuser gercekten cok yakisicakdir araciniza.

Cem.B
22-04-2014, 18:29
ön kule gergisi varmı araçta ? oda lazım kesinlikle

headers ve filtre bence olmazsa olmazı ama egt saati olmadığı için geldiği sıcaklıkları görmeniz ztn mümkün değil

yazılım ben olsam bende yaptırmazdım GP ye araca hiçbir şey takmadan gerek yok

fren kesinlikle lazım ama r53 lerin en büyük handikapı

MinautoMaslak
22-04-2014, 18:47
878

ayhansahin
22-04-2014, 19:07
Jan nasil sonduremrmis hayret abi 30 sn o sensoru kapatmasi

OZgur knka birinde megan birinde ss vardi kat yoktu ama yanmiyordu enteresan :)

yok Cem. söndürememek şöyle, söndürüyordum sonra 50 km sonra yeniden yanıyordu. Ben de eeeeehhh dedim uğraşmadım sonra.

Memo
22-04-2014, 19:11
ön kule gergisi varmı araçta ? oda lazım kesinlikle



Doğruuu... Unuttum onu ? Teşekkürler.

immo
22-04-2014, 19:25
Sadece jantları düşünürseniz lastikleri ben alabilirim :)

Can ilkin
22-04-2014, 20:08
Obaspınar sahibinden'de ilanını gördüm. Beyaz works çok hoş gözüküyor. Resimler harika..

GP
22-04-2014, 20:32
miniautoBurak jantlar bunlardan ise alıcı olurum :)

Benim dediğim jantın sıfırı 900-1000tl arası zaten çok para değil :)

Memo
24-04-2014, 10:45
GP ile pistte gün erken bitti. Sanıyorum 5 tur attım ilk seans, ikinci seansta yaklasık 1 saat aracı dinlendirip soguttuktan sonra çıktım, ısıtma turundan sonraki tur start finishe çıktım az kalsın duramıyordum :)... Zorlamanın anlamı yoktu çıktım pistten.

Coilover dan su etapta vaz geçtim. Mevcut durumu pist için yeterli geldi. (Benim pilotaj için yeterli diyelim). Ancak aracın üstünde 18 ve runflatlerden 17 lere geçince araç çok yumuşak kalabilir görücez.

19 Mayıstaki pist gününe yeni frenlerle çıkmam şart. Jant ve Lastik işinide çözersem harika olur.

Kerim
26-04-2014, 00:20
Memo 19 Mayıs'ta haber ver ben de geleceğim piste.

997TT
26-04-2014, 01:22
11 mayısda ıst pardayız sekerım.
Headers alıyorsun,egsoz sıstemıne dokunmuyorsun. Basıt bır yazılımla arıza ısıgını hallederız.
Fren sart,mumkunse 6 pıston ancakkk en buyuk yanlıs su; senın fren merkezın ve dagıtıcın suankı sısteme gore,bununda upgrade edılmesı gerek.
Hortumları ve yagıda degıs tabı.
Coıl MUTLAKA al,en azından gunlukde yada uzun yolda yumusatırsın. Pısttede farkı cok olur.
Fıltre kokay ve yap.
Jantı 17 ye dusur,hem tutus artar hemde malıyetı duser.
Lastık kolay.
Sanzıman yagını elden gecır,debrıyajı kontrol et.
Eger Onur yapmadıysa emme manıfoldu-bogaz kelebegını temızlet.
Vıraj demırlerını degıs.
Bobınlerın akımını kontrol ettır.
Fıstık gıbı olur ;)