MiniPassion.Net

MiniPassion.Net "Türkiye'nin ilk MINI Kulübü" (http://www.minipassion.net/forum/index.php)
-   Servis & Yedek Parça (http://www.minipassion.net/forum/forumdisplay.php?f=92)
-   -   R56 otomatik şanzıman yağı lifetime mı? (http://www.minipassion.net/forum/showthread.php?t=3317)

onursumer 05-01-2018 15:14

Alıntı:

MehmetS Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 54997)
İnsan kötüye de alışıyor fakat başımıza ilerde biley açmasa bari :)

kullanan herkesten aynı yorumu duyunca

en son bakım sırasında ustamda aynısını diyince böyle kabul ettim :D


19:59.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Minipassion.net | Türkiye'nin ilk MINI Kulübü 2005