![]() |
Üzülerekte olsa Mini 'm satılık :(
Çok üzülerek de olsa SATILIK. Arkadaşlar bizden birinin tanıdığına gitmesini isterim. Arabamı biliyorsunuz. Kısa süre içinde iyi bir rakama satmam lazım. Eğer çok ölüye gidecekse başka bir plan yapıp satmaktan vazgeçeceğim. Düşünen olursa özelden yazsın, elimden geleni yapabilirim. Dizel Otomatik düşük km bir araba ile üste para almak koşuluyla takas olabilir.
İlanın linki; http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...0397231/detay/ |
Güzel araç hayırlısı olur umarım
|
Alıntı:
|
Volkan abi gercekten uzuldum, kismet insallah daha guzelleri nasip olur :)
|
Üzülerekte olsa Mini 'm satılık :(
Alıntı:
|
Üzülerekte olsa Mini 'm satılık :(
Hayirlisi olsun, insallah daha iyisi nasip olur :)
|
Ynt: Üzülerekte olsa Mini 'm satılık :(
hayirlisi olur umarim hocam. otomatik mi arac? linkte otomatik yaziyor ilanda manuel orda kafam karisti :/
|
Üzülerekte olsa Mini 'm satılık :(
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Hayırlı satışlar olsun,umarım değerini bilecek birine gider, size de daha iyileri nasib olur :)
|
Üzülerekte olsa Mini 'm satılık :(
Arkadaşlar ilanım güncel...
|
Üzülerekte olsa Mini 'm satılık :(
Nice but for me the chrome bonnet vent would have to go ...
|
Güzel bir pm alabilirmiyim.
|
Alıntı:
Arabayı bugün servise gösterecekler. Anlaşamazsak size mesaj atarım. Keşke öncesinde olsaydı siteden birine gitmesini çok isterim. |
Hayırlısı olsun.Haber bekliyorum.
|
Alıntı:
El sıkıştık Salı günü notere gidiyoruz. |
Onur arabam gerçekten değerini bilecek bir arkadaşa sattım. Kendisini de foruma davet ettim.
Aranızdan en azından Mini vasıtasıyla ayrılıyorum. İleride ne olur bilemiyorum ama hepinize çok teşekkür ediyorum. Her zaman sizleri takip ediyor olacağım. |
Hayırlı olsun. MINI miz olmasa da kalbimizde hep MINI aşkı olacaktır. :)
|
Alıntı:
Evet aynen söylediğiniz gibi. |
Alıntı:
Volkan Bey' den ( @perseus ) geçen hafta aracını satın aldım ve foruma üç gün önce kayıt oldum.Yoğun çalıştığım için ancak yazma fırsatı buldum kusuruma bakmayın.Volkan Bey' e gerçekten çok teşekkür ediyorum herşey için kendisi mükemmel bir insan.Umarım kısa zamanda iyileşir.Araçtan bahsetmeye gerek yok zaten herşeyiyle mükemmel halde idi.Forumda herşeyi anlatılmış.O mini zehrini ben de aldım artık aranızdayım :) |
Aramiza hosgeldiniz, kazasiz belasiz kullanmaniz dilegiyle :)
|
Çok sağolun teşekkürler.
|
Hayirli olsun cok guzel bir arac aldiniz.. Aramiza hosgeldiniz.
|
Alıntı:
Aytaç Bey 'e çok içime sine sine verdim arabamı. Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin. Sorun yaşarsa da buradaki herkesin yardıma koşacağına eminim. Arabam yüzümü kara çıkarmadı o yeter bana :) |
Hosgeldiniz ;)
|
Alıntı:
Kendinizi kısacık tanıtırsanız bizler için iyi olur. Kazasız sürüşler dilerim. |
Alıntı:
HOş geldin keyifli forumlar dilerim. |
Alıntı:
Kazasiz belasiz gunlerde kullanmaniz dilegiyle ilk bukusmada gorusmek uzere. |
Alıntı:
|
| 20:12. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Minipassion.net | Türkiye'nin ilk MINI Kulübü 2005