![]() |
Defi boost ve water temp göstergeleri replica
Aracıma sadece hoş bi görüntü katması için takmıştım. İnnıvate Afr ve egt göstergeleri aldığım için onları takıcam araca. https://vimeo.com/183208049
Düşündüğüm fiyat 150 tl. Water temp in sensör ek adaptörüde fiyata dahildir Sent from my iPhone using Tapatalk |
Water temp opsiyonlandı.
Boost güncel 50 TL Sent from my iPhone using Tapatalk |
Montajı nasıl oluyor acaba kolay mı uğraştırıyor mu yoksa?
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi |
Montajı zor değil ben kendim yaptım.
2. Jenerasyon için söylüyorum Emme manifoldunun üzerinde map sensörü var. Bu map sensörünün altına takılan bi adaptör var ebay yada amazondan temin edilebiliyo, bu adaptörü takıyosun üzerine map sensörünü takıyosun. Adaptörün çıkışına sensörün hortumunu takıyosun sensörden çıkan kabloları göğüslüğün altından içeri çekip boost göstergesinin arkasındaki sokete takıosun. Elektrik içinde bikaç farklı yöntem var. Ben direk çakmak soketinden paralel çekip bağladım kontağı açınca otomatik olarak göstergeler açılıyor. Boost un hortumunu turbodan çıkan bi hortumu kesip araya t adaptör koyup bağlayanlarda var ama ben hortumu kesmek istemediğim için bahsettiğim adaptörü aldım oda 100-150 tl civarı bişey. Water temp içşnde onunda bi adaptörü var o adaptörü radyatör hortumunu kesip araya takıosun. Ben kesmek yerine radyatör hortumunun ek yaptığı biyer var ordaki eki söküp adaptörü araya taktım. Adaptörün üzerinde sensör yeri mevcut. Sensörün kablolarını aynı boost gibi içeriye alıosun ve göstergenin arkasındaki sokete takılıyo. Elektrik içşnde daisy chain var. Yani şöyle ki; göstergelerin arkasında elektrik çıkışı var ikisi arasına bağlanan bi ek kablo var. Yani boosta elektrik hattı döşedikten sonra diğerinede soketi bağlıyosun direk. İkiside elktriği almış oluyor. Montaj konusunda fotoğraflarla ayrıntılı şekilde yardımcı olmaya çalışırım. Ama şunu belirteyim göstergeler replica. O yüzen ölçümlerin çok doğru olduğunu düşünmüyorum açıkçası. Ben görsel amaçlı takmıştım. Gayette güzel oldu:) aracı yüklemeyi düşğndüğüm için orjinal göstergelere geçiyorum şuanda Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi |
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...2094aae8ba.png
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...a46d72089e.png http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...f8049fe253.png Boost u bağlamak içşn olan adaptör de bu. Bı adaptörü yapan tornacılarda varmış. Daha ucuza mal olabilir. İstersen onuda bi sorarım. Yaprım diyen tornacı olursa bendekinden yaptırtıp onuda yollarım. Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi |
| 09:48. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Minipassion.net | Türkiye'nin ilk MINI Kulübü 2005