![]() |
R60 Siyah far arıyorum
selamar R60 için içi siyah far ikinci el veya 0 nereden nasıl bulabilirim
|
Alıntı:
Bir arkadasımda mevcut fakat sonradan boyanmış ilgilenirseniz yardımcı olur Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi |
Maslak far tunıng erdinç abi yaptı benim aracıma. Toplam 1300 tl'ye mal oldu geçen sene. Başka bir farın içini taktığını söyledi. Valla nasıl yaptı etti bilmiyorum özet olarak ama çok iyi yaptı ve kusursuz çalışıyor.
|
Bende boyatmak için maslak far tuninge sormuştum yanındaki plakacıda işim vardı gitmişken sorayım dedim. Boyama işlemi yaparken r60 da mercek kenarı nikelajina bant çekmem gerekiyor sonrada kaldırınca nikelajı atıyor pek sağlıklı olmaz dedi. Ama kazalı arabadan sökme var dedi o farın içini takarım dedi 1300-1500 gibi birşeye mâl olacağını söylemişti yalan olmasın.
SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi |
Aynen öyle bizdede aynısı oldu düşünürseniz 900 tl ye bırakabilirim
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi |
Alıntı:
Aynen öyle bana da geçen sene aynısını söyledi ve yaptı. Hatta dodiklere amerikan reflektörler de yaptırdım. Gayet de memnunum. Daha ucuza daha iyisinin yapılacağını zannetmiyorum ama bakın tabi karar sizin |
Alıntı:
SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi |
@immo Bey im tavsiyesi ve tecrube etmis oldugu Bostanci Sanayide bulunan bir usta uygun bir rakam ile garantili far ici boya yapiyor.
Bende kendisinde hic yaptirmadim fakat Clubman aracim icin yaptirmayi dusunuyorum. Kaan Bey in referansi benim icin yeterli dir kendisi 2009 JCW aracina yapmisti ve uzerindem 1 sene gecmesine ramen hala bir atma yoktu. Tecrube edip sizlere bilgi verecegim. |
|
HR0132de de yaklaşık 2 yıldır herhangi bir sorun olmadan siyah far kullanıyoruz. Kaan da ben de hiç sorun yaşamadık şu ana kadar
|
Farcı Cihan'da yaptırdım ben, far zeminine güzel zımpara atılıp hazırlanırsa boya atması için bir sebep yok demişti.
Hakikaten de ben de memnun kaldım, referans olduğum arkadaşlarıma da mahçup olmadım :) |
Alıntı:
Uykulukcu Resit usta var sutlucede efsane :)) Senin su unalandaki kokorecci ye abone olduk bilesin ! Sent from my iPhone using Tapatalk |
Alıntı:
|
Selamlar herkese...ben de öncelikle far tuning ile görüştüm ancak dikkat edilmesi gereken husus orjinal siyah farlarımız mat siyah renkte. Far tuning bu boyayı sadece piano black yapıyor ve boyandığı yakından bakınca anlaşılıyor.
İmmo sayesinde ben de geçtiğimiz günlerde Bostancı sanayide Farcı Cihan'a gittim. Açıkçası yaptığı işçilik far temizliği + mat siyah boyama gerçekten çok başarılı, fiyat ise oldukça şaşırtıcı. Tavsiye ederim... |
Alıntı:
SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi |
Aracim r56... far uzerinde boyada atma, acildigi icin herhangi bir bugu, su alma vs. olursa diye bu islemden korkmustum. Ama yaptigi isciligi gorunce ve tavsiyeleri alinca rlski aldim ve yaptirdim. Su anda farin durumu gayet iyi...far tuning de mutlaka iyidir bircok kisi tavsiye etti ben de gorustum onlarla ama farci cihani tercih ettim.
|
| 01:20. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Minipassion.net | Türkiye'nin ilk MINI Kulübü 2005