MiniPassion.Net

MiniPassion.Net "Türkiye'nin ilk MINI Kulübü" (http://www.minipassion.net/forum/index.php)
-   Arananlar (http://www.minipassion.net/forum/forumdisplay.php?f=27)
-   -   R60 Siyah far arıyorum (http://www.minipassion.net/forum/showthread.php?t=3171)

ynscn 09-01-2017 03:28

R60 Siyah far arıyorum
 
selamar R60 için içi siyah far ikinci el veya 0 nereden nasıl bulabilirim

YHG 22-01-2017 23:36

Alıntı:

ynscn Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 47022)
selamar R60 için içi siyah far ikinci el veya 0 nereden nasıl bulabilirim



Bir arkadasımda mevcut fakat sonradan boyanmış ilgilenirseniz yardımcı olur


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

mhurty 25-01-2017 17:56

Maslak far tunıng erdinç abi yaptı benim aracıma. Toplam 1300 tl'ye mal oldu geçen sene. Başka bir farın içini taktığını söyledi. Valla nasıl yaptı etti bilmiyorum özet olarak ama çok iyi yaptı ve kusursuz çalışıyor.

LORD'S 25-01-2017 19:06

Bende boyatmak için maslak far tuninge sormuştum yanındaki plakacıda işim vardı gitmişken sorayım dedim. Boyama işlemi yaparken r60 da mercek kenarı nikelajina bant çekmem gerekiyor sonrada kaldırınca nikelajı atıyor pek sağlıklı olmaz dedi. Ama kazalı arabadan sökme var dedi o farın içini takarım dedi 1300-1500 gibi birşeye mâl olacağını söylemişti yalan olmasın.

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

YHG 25-01-2017 19:12

Aynen öyle bizdede aynısı oldu düşünürseniz 900 tl ye bırakabilirim


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

mhurty 25-01-2017 19:39

Alıntı:

LORD'S Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 47580)
Bende boyatmak için maslak far tuninge sormuştum yanındaki plakacıda işim vardı gitmişken sorayım dedim. Boyama işlemi yaparken r60 da mercek kenarı nikelajina bant çekmem gerekiyor sonrada kaldırınca nikelajı atıyor pek sağlıklı olmaz dedi. Ama kazalı arabadan sökme var dedi o farın içini takarım dedi 1300-1500 gibi birşeye mâl olacağını söylemişti yalan olmasın.

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Aynen öyle bana da geçen sene aynısını söyledi ve yaptı. Hatta dodiklere amerikan reflektörler de yaptırdım. Gayet de memnunum. Daha ucuza daha iyisinin yapılacağını zannetmiyorum ama bakın tabi karar sizin

LORD'S 25-01-2017 19:50

Alıntı:

mhurty Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 47585)
Aynen öyle bana da geçen sene aynısını söyledi ve yaptı. Hatta dodiklere amerikan reflektörler de yaptırdım. Gayet de memnunum. Daha ucuza daha iyisinin yapılacağını zannetmiyorum ama bakın tabi karar sizin

Doğrudur. Açıkçası ödemelerim çok olduğundan keyfi bir parçaya verecek param yok şu sıralar. Yani egzozdu veya bazı parçalardı bunlara verdim gerçi ama😊 far acelesi olmayan bir parça benim için. Gerçi yaptırsam iyide olurdu birde sizin araçta da mutlaka vardı r60 da kronik genelde farın tam ortası buğulanıp leke yapıyo o bahaneyle varda temizlenirdi. Yani anca change falan olucak üzerine nakit verip yapıcam. Birde ben şey düşündüm bilmiyorum nasıl olur ön far camına one vision denen bir film var delikli veya fileli film olarakta geçiyo. Onun siyah renginden çektirsem nasıl olur. Mesela benim gittiğim kuaförün camında var. Işıklar kapalı olduğunda içeri görünmüyo ama içerde ışık yansın camda film olduğu belli olmuyo. Bende şöyle düşündüm farlar yanmıyorken siyah fileli duracak. Yandığında ise normal far gibi. Acaba görüşü etkileyecek bir durum söz konusu olurmu. Daha önceden normal far filmi komple kaplayan gördüm oda bir alternatif hem farın lekesini de göstermiyor. Ancak one vision film çeken hiçbir araç görmedim yapıp tek mi olsam 😂

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Obaspinar 26-01-2017 00:16

@immo Bey im tavsiyesi ve tecrube etmis oldugu Bostanci Sanayide bulunan bir usta uygun bir rakam ile garantili far ici boya yapiyor.

Bende kendisinde hic yaptirmadim fakat Clubman aracim icin yaptirmayi dusunuyorum. Kaan Bey in referansi benim icin yeterli dir kendisi 2009 JCW aracina yapmisti ve uzerindem 1 sene gecmesine ramen hala bir atma yoktu.

Tecrube edip sizlere bilgi verecegim.

erenhicusenmez 26-01-2017 01:09

Bende @Obaspinar a katiliyorum gecen immonun yaptirdigi arabayi gordum on numara ayni sekilde duruyordu @mutluhan da yaptirmisti gorunce yorumlarini paylasacaktir

HHE 26-01-2017 13:32

HR0132de de yaklaşık 2 yıldır herhangi bir sorun olmadan siyah far kullanıyoruz. Kaan da ben de hiç sorun yaşamadık şu ana kadar

immo 26-01-2017 15:38

Farcı Cihan'da yaptırdım ben, far zeminine güzel zımpara atılıp hazırlanırsa boya atması için bir sebep yok demişti.

Hakikaten de ben de memnun kaldım, referans olduğum arkadaşlarıma da mahçup olmadım :)

MaGiRuS 26-01-2017 22:11

Alıntı:

immo Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 47615)
Farcı Cihan'da yaptırdım ben, far zeminine güzel zımpara atılıp hazırlanırsa boya atması için bir sebep yok demişti.

Hakikaten de ben de memnun kaldım, referans olduğum arkadaşlarıma da mahçup olmadım :)



Uykulukcu Resit usta var sutlucede efsane :))
Senin su unalandaki kokorecci ye abone olduk bilesin !


Sent from my iPhone using Tapatalk

immo 27-01-2017 00:08

Alıntı:

MaGiRuS Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 47621)
Uykulukcu Resit usta var sutlucede efsane :))
Senin su unalandaki kokorecci ye abone olduk bilesin !


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ahahahah Selim Abim Durmus Usta fenadir valla :) Lezzet duragi adam :)

mutluhan 29-01-2017 15:58

Selamlar herkese...ben de öncelikle far tuning ile görüştüm ancak dikkat edilmesi gereken husus orjinal siyah farlarımız mat siyah renkte. Far tuning bu boyayı sadece piano black yapıyor ve boyandığı yakından bakınca anlaşılıyor.

İmmo sayesinde ben de geçtiğimiz günlerde Bostancı sanayide Farcı Cihan'a gittim. Açıkçası yaptığı işçilik far temizliği + mat siyah boyama gerçekten çok başarılı, fiyat ise oldukça şaşırtıcı. Tavsiye ederim...

LORD'S 29-01-2017 19:42

Alıntı:

mutluhan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 47697)
Selamlar herkese...ben de öncelikle far tuning ile görüştüm ancak dikkat edilmesi gereken husus orjinal siyah farlarımız mat siyah renkte. Far tuning bu boyayı sadece piano black yapıyor ve boyandığı yakından bakınca anlaşılıyor.

İmmo sayesinde ben de geçtiğimiz günlerde Bostancı sanayide Farcı Cihan'a gittim. Açıkçası yaptığı işçilik far temizliği + mat siyah boyama gerçekten çok başarılı, fiyat ise oldukça şaşırtıcı. Tavsiye ederim...

Sizin araç R60 mıydı? Benimde mesela farcı tanıdığım var Bahçelievlerde yıldız far temizleme diye biyer. Far işi yapıyorum diyen insanların çoğu bu adama yolluyor temizlemeye ben şahit oldum. Eski R50 aracımın farları temizletmiştim sökmesi zor farlardan birtanesidir. Normalde keserek açarlar bu adam tornavida ile kastıra kastıra kesmeden biçmeden açtı en kalından en ince zımparaya kadar zımpara yaptı tabi gelişi güzel değil eliyle yaptı ve her işlemden sonra ışığa tutup baktı. sonra zımpara makinesiyle daha sonra kalın pastadan ince pastaya daha sonrada cila yaptı. İstese içinin buharını siler takardı. Ve adam günde 2 tane far temizliyebiliyo o kadar uğraşıyo. Far camını oturttuktan sonrada penslerle tutturdu. Bende 1 2 saat geçtikten sonra hadi takalım ben gidiyim demiştim. Usta olmaz dedi şimdi takarım biri arabaya yaslanır kayar falan dedi. Sen yarın gel o iyice kurusun kenarındaki silokonları da ayıklarız açılmamış far gibi olur dedi. Taktığında da herkes yeni far mı aldın diye soruyordu. Bu adamda mesela her türlü far temizleyip boyama işlemi yapıyo. Nitekim benim elektronikcim var oda demişti arkadaşım garantili boyama işlemi yapıyor diye. Ancak ben bu işin kralı far tuning maslak diye duydum ve o adam bana r60 boyama işlemi sağlıklı değil mercek kenarındaki nikelajı da boyamak lazım oda kötü durur dedi. Orayı boyamamak için kağıt bant bile çeksem nikelajın atma ihtimali yüksek dedi. Elimde siyah zeminli kazalı araçtan çıkma var onu satın alırsın içini değiştirip yaparım demişti yani fiyat 1.000 liranın üzeri bir fiyattı

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

mutluhan 04-02-2017 23:30

Aracim r56... far uzerinde boyada atma, acildigi icin herhangi bir bugu, su alma vs. olursa diye bu islemden korkmustum. Ama yaptigi isciligi gorunce ve tavsiyeleri alinca rlski aldim ve yaptirdim. Su anda farin durumu gayet iyi...far tuning de mutlaka iyidir bircok kisi tavsiye etti ben de gorustum onlarla ama farci cihani tercih ettim.


01:20.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Minipassion.net | Türkiye'nin ilk MINI Kulübü 2005