![]() |
R56 egzoz manifold aranıyor
Egzoz manifoldumun içinde ciddi yarıklar var. Yenisi aranıyor
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi |
| 20:51. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Minipassion.net | Türkiye'nin ilk MINI Kulübü 2005