MiniPassion.Net

MiniPassion.Net "Türkiye'nin ilk MINI Kulübü" (http://www.minipassion.net/forum/index.php)
-   MINI (http://www.minipassion.net/forum/forumdisplay.php?f=29)
-   -   2011 R56 LCI MCS papper white (http://www.minipassion.net/forum/showthread.php?t=600)

MaGiRuS 14-11-2013 23:57

2011 R56 LCI MCS papper white
 
2 ay once cok severek aldigim cooper s imi uzun sureli yurtdisi gorevi nedeni ile satmak zorundayim :(
51000 km de otomatik carbon black ic, crom dis. Sunroof vs. tek masrafi salincak burclari ve arka viraj demir lastikleri degisecektir. Vakitsizlikten firsat olmadi. On kaput degismis sag on camirlukta boya var. Ese dosta dusunenler abant ta araci inceleyebilirler. Ilgilenen arkadaslar ozelden ve 532-520-7448 den ulasabilirler.

Tesekkurler
Selim.

k.cetingoz 15-11-2013 10:35

Hayırlısı olsun ınsallah daha yenileri nasip olsun

orcun 15-11-2013 10:58

hayırlısı olsun

bth 15-11-2013 12:01

Selim Bey sizi arayacağım.

MaGiRuS 15-11-2013 16:42

İyi dilekleriniz iiçin teşekkür ederim, imkanım olsa da Türkmenistan' a götürebilsem arabayı. Sanırım Tek Mini olur orada :)

MaGiRuS 18-11-2013 20:37

2011 R56 LCI MCS papper white
 
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...44363421/detay

Buradan ulasabilirsiniz..

Selamlar herkese..

MaGiRuS 10-01-2014 10:32

Yurtdışı işimin şu anlık askıda kalmasından dolayı ilanım aktif değildir. Herkese teşekkür ederim.

MaGiRuS 23-02-2014 19:08

2011 R56 LCI MCS papper white
 
Selam hanımlar beyler....madem yurtdışı işimiz iptal oldu o zaman JCW alalım dedik. Satıyorum arkadaşlar sevrek aldığım mini mi.
Takas da yaparım JCW ile 2011-2012 arası düşünüyorum. Yani hem satıyorum hem alıyorum..yok mu tanıdık :)

MaGiRuS 24-02-2014 00:56

Alıntı:

mizme Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 16069)
hayirlisi :)

toparlanalım bi akşam hazır kaan da gelmişken old english yapalım derim :)

SRKNZCN 04-04-2014 16:26

araç satıldımı duruyormu ? benimkide satılık LCI aramaktayım :)

immo 04-04-2014 23:23

Satıştan vazgeçildi diye biliyorum, Selim Abi yeni ciciler koydu aracına :)

Obaspinar 05-04-2014 00:01

Satistan vazgecildi gozumuzden kacmis, konu kilitlenmistir.


17:27.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Minipassion.net | Türkiye'nin ilk MINI Kulübü 2005