MiniPassion.Net   

Go Back   MiniPassion.Net "Türkiye'nin ilk MINI Kulübü" > Forumları ara

  • MINAUTO, web sayfası için tıklayın.. G-Force Motorsport, web sayfası için tıklayın.. G-Force Motorsport bünyesinde araç modifikasyonu, body kit, hardware motor ve software yazılım imkanları sunmaktadır. Hofele, Advan, Kreisseg, Akrapovic, Evotech, Eissenmann, Cargraphic, 
MTM Motoren Technic, Active Autowerke, AP Racing, Brembo, Zimmermann, Bilstein.. Turkiye'nin ilk resmi distributor onayina sahip ve Almanya BMW AG tarafindan resmi olarak taninan BMW kulubu BMW Car Club Turkey.

Toplam 58 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor
Arama işlemi Toplam 0,07 Saniye sürmüştür.
Arama: Mesajları bulunan üye: Cem.B
Forum: Arananlar 27-09-2019
Cevaplar: 1
Görüntüleme: 202
Konuyu Başlatan Cem.B
İskender downpipe ariyorum

Merhabalar

Fiyati normal seviyede dp ariyorum (powetshopta sifiri 600 tl)

0532 566 99 08 den wa dan yazabilirseniz sevinirim
Forum: Arananlar 24-09-2019
Cevaplar: 1
Görüntüleme: 272
Konuyu Başlatan Cem.B
Milltek egzoz var bende satiyorum,max 5000 km...

Milltek egzoz var bende satiyorum,max 5000 km kullandim

Wa dan yazabilirsiniz 0532 566 99 08
Forum: Arananlar 26-05-2018
Cevaplar: 0
Görüntüleme: 681
Konuyu Başlatan Cem.B
Araniyor r53 coilover

R53 icin coilover ariyorum olan varsa pm atarsa sevinirim

Tesekkurler
Forum: Arananlar 10-04-2018
Cevaplar: 1
Görüntüleme: 855
Konuyu Başlatan Cem.B
R53 kule gergisi ve sway bar araniyor

R53 icin yukarida yazdigim parcalardan ariyorum elindr olan yazarsa sevinirim
Forum: Arananlar 05-03-2017
Cevaplar: 6
Görüntüleme: 2.696
Konuyu Başlatan Cem.B
Gaza geldim olm bugun :)

Gaza geldim olm bugun :)
Forum: Arananlar 05-03-2017
Cevaplar: 6
Görüntüleme: 2.696
Konuyu Başlatan Cem.B
JCW recaro koltuk araniyor

Basliktada yazdigi gibi takasli olmayan satilik jcw recaro koltuk ariyorum

Satmayi dusunenler ulasirsa sevinirim
Forum: Arananlar 16-01-2017
Cevaplar: 8
Görüntüleme: 2.910
Konuyu Başlatan Cem.B
3 kere kayış koparttı ise bir sorun vardır.SC...

3 kere kayış koparttı ise bir sorun vardır.SC kasnağı hariç diğer kasnaklardan birini yan sanayimi kullandınız ?

yada %17 den yüksek bir kasnakmı kullanıyorsunuz ?

4 adet cooper s kullandım 1...
Forum: Arananlar 09-06-2015
Cevaplar: 5
Görüntüleme: 3.084
Konuyu Başlatan Cem.B
abi arka fren efektif olarak bir etki yapmaz sana...

abi arka fren efektif olarak bir etki yapmaz sana kırmızıya boya oem leri dayan gitsin
Forum: Arananlar 08-05-2015
Cevaplar: 15
Görüntüleme: 6.218
Konuyu Başlatan Cem.B
aç köpek modeli sparco harbi öle yaaa :) ama iş...

aç köpek modeli sparco harbi öle yaaa :) ama iş görüyor ben memnundum :)
Forum: Arananlar 29-01-2015
Cevaplar: 4
Görüntüleme: 2.578
Konuyu Başlatan Cem.B
almazsanız ben sökütüğümde böyle ararsınız :)

almazsanız ben sökütüğümde böyle ararsınız :)
Forum: Uygulamalar 02-01-2015
Cevaplar: 17
Görüntüleme: 12.939
Konuyu Başlatan Cem.B
Spoiler ben burdayım diyor

Spoiler ben burdayım diyor
Forum: Arananlar 31-12-2014
Cevaplar: 4
Görüntüleme: 3.074
Konuyu Başlatan Cem.B
oem orjinal demek zaten yani senin sattığından...

oem orjinal demek zaten yani senin sattığından arıyor :)
Forum: Arananlar 13-11-2014
Cevaplar: 4
Görüntüleme: 3.226
Konuyu Başlatan Cem.B
farklı direksiyon göbeği ne oluyor kanka düşündüm...

farklı direksiyon göbeği ne oluyor kanka düşündüm ama anlayamadım :)
Forum: Arananlar 29-10-2014
Cevaplar: 9
Görüntüleme: 3.761
Konuyu Başlatan Cem.B
r53 verelim :)

r53 verelim :)
Forum: Arananlar 08-10-2014
Cevaplar: 16
Görüntüleme: 5.804
Konuyu Başlatan Cem.B
yanlış hatırlamıyorsam immo kaan arkadaşımız...

yanlış hatırlamıyorsam immo kaan arkadaşımız variant 2 yi 2800 gibi bir rakama satmıştı

v1 seçeneğin varsa mustafa ile bir görüş istersen belki anlaşırsınız
Forum: Arananlar 08-10-2014
Cevaplar: 16
Görüntüleme: 5.804
Konuyu Başlatan Cem.B
msevilir arkadaşımızda h&r var ama yazdımı sana...

msevilir arkadaşımızda h&r var ama yazdımı sana bilmiyorum

bendede kw var ama fazla pahalı birşey aramıyorsun heralde,gerçi bu döviz kurlarında uygun bişey aransada malesef bulunamaz
Forum: Arananlar 20-09-2014
Cevaplar: 5
Görüntüleme: 3.416
Konuyu Başlatan Cem.B
bir arkadaşımdan orjinal direksiyon bulurum dedim...

bir arkadaşımdan orjinal direksiyon bulurum dedim ama şimdi sordum vermedi

o yüzden temiz bir orjinal direksiyon olursa takaslayabilirim malesef satamıyorum şuanlık
Forum: Arananlar 20-09-2014
Cevaplar: 5
Görüntüleme: 3.416
Konuyu Başlatan Cem.B
Bnde jcw direksiyon var ama dusunurmusunuz...

Bnde jcw direksiyon var ama dusunurmusunuz bilmiyorum
Forum: Arananlar 05-09-2014
Cevaplar: 0
Görüntüleme: 2.031
Konuyu Başlatan Cem.B
r53 mini ayna kapağı

aranıyor fiyatı uygun :)
Forum: Uygulamalar 14-08-2014
Cevaplar: 17
Görüntüleme: 9.058
Konuyu Başlatan Cem.B
R53 de sınır yok haci abi kara düzen herşey sende...

R53 de sınır yok haci abi kara düzen herşey sende :)
Forum: Minauto 09-08-2014
Cevaplar: 16
Görüntüleme: 11.573
Konuyu Başlatan Cem.B
onur maşallah çok güzel olmuş

onur maşallah çok güzel olmuş
Forum: Arananlar 26-06-2014
Cevaplar: 29
Görüntüleme: 12.495
Konuyu Başlatan Cem.B
Way değil abi OSgiken marka bnm dediğim aracına...

Way değil abi OSgiken marka bnm dediğim aracına olurmu bilmem ama kullananlar çok memnun
Forum: Arananlar 26-06-2014
Cevaplar: 29
Görüntüleme: 12.495
Konuyu Başlatan Cem.B
Wayin yollamadigini bnde biliyorum arkadasima...

Wayin yollamadigini bnde biliyorum arkadasima ordan aldirip dhl ile yollatiyoruz ztn :)
Forum: Arananlar 26-06-2014
Cevaplar: 29
Görüntüleme: 12.495
Konuyu Başlatan Cem.B
http://www.waymotorworks.com/os-giken-limited-slip...

http://www.waymotorworks.com/os-giken-limited-slip-differential-lsd-r55-r56-r57.html

Bu gece alinsa en gec 30 haziranda elde olur
Forum: Arananlar 06-06-2014
Cevaplar: 25
Görüntüleme: 11.029
Konuyu Başlatan Cem.B
kanka andrew den araba gözün kapalı alınır hala...

kanka andrew den araba gözün kapalı alınır hala satıyorsa :)
Toplam 58 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor

 
Hizli Erisim


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Minipassion.net | Türkiye'nin ilk MINI Kulübü 2005 - 2013