Alıntı:
kryz Nickli Üyeden Alıntı
ya blackberry daha önce kullandınmı bilmiyorum ama berbat bi telefon bende 9800 bold vardı lanet ettim serviside berbat en az 5 kere yolladım ve adamlardaki ilgi sıfır en sonunda attım bi köşeye telefonu blackberry almadan önce 10 kere düşün 
|
Daha once 2 kere kullandim hic sorun olmadi da simdi onu ikinci telefon olarak dusunuyorum acikcasi hosuma gidiyor
