Arkadaşlar merhaba,
Aracımı sattığımdan beri siteyi uzaktan hala takip ediyorum. İşlerimin yoğunluğundan eskisi kadar foruma zaman ayıramıyorum. Umarım tanıdık tanımadık herkes iyidir.
Gelelim sadede işyeri deposunu karıştırırken arabadan kalan orijinal son susturucu ve egsoz uçlarını gördüm. İhtiyacı olan arkadaş benimle irtibata geçerse sevinirim.
R56 2008 model Cooper S 'ten sökülmüştü. Kondisyonu iyi durumda.
Fiyat tekliflerine açığım. Yeter ki ihtiyacı olan forumdan birine gitsin.