Tekil Mesaj gösterimi
Alt 25-01-2017   #7
LORD'S
Guest

Forum Bilgileri
Mesajlar: n/a

Standart

Alıntı:
mhurty Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Aynen öyle bana da geçen sene aynısını söyledi ve yaptı. Hatta dodiklere amerikan reflektörler de yaptırdım. Gayet de memnunum. Daha ucuza daha iyisinin yapılacağını zannetmiyorum ama bakın tabi karar sizin
Doğrudur. Açıkçası ödemelerim çok olduğundan keyfi bir parçaya verecek param yok şu sıralar. Yani egzozdu veya bazı parçalardı bunlara verdim gerçi ama😊 far acelesi olmayan bir parça benim için. Gerçi yaptırsam iyide olurdu birde sizin araçta da mutlaka vardı r60 da kronik genelde farın tam ortası buğulanıp leke yapıyo o bahaneyle varda temizlenirdi. Yani anca change falan olucak üzerine nakit verip yapıcam. Birde ben şey düşündüm bilmiyorum nasıl olur ön far camına one vision denen bir film var delikli veya fileli film olarakta geçiyo. Onun siyah renginden çektirsem nasıl olur. Mesela benim gittiğim kuaförün camında var. Işıklar kapalı olduğunda içeri görünmüyo ama içerde ışık yansın camda film olduğu belli olmuyo. Bende şöyle düşündüm farlar yanmıyorken siyah fileli duracak. Yandığında ise normal far gibi. Acaba görüşü etkileyecek bir durum söz konusu olurmu. Daha önceden normal far filmi komple kaplayan gördüm oda bir alternatif hem farın lekesini de göstermiyor. Ancak one vision film çeken hiçbir araç görmedim yapıp tek mi olsam 😂

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  Alıntı ile Cevapla