Tekil Mesaj gösterimi
Alt 04-02-2017   #16
mutluhan
Onur Üyesi

Forum Bilgileri
Üyelik Tarihi: 01.12.2013
Yer: İstanbul / Türkiye
Yaş: 42
Mesajlar: 93

Üye Garajı
Standart

Aracim r56... far uzerinde boyada atma, acildigi icin herhangi bir bugu, su alma vs. olursa diye bu islemden korkmustum. Ama yaptigi isciligi gorunce ve tavsiyeleri alinca rlski aldim ve yaptirdim. Su anda farin durumu gayet iyi...far tuning de mutlaka iyidir bircok kisi tavsiye etti ben de gorustum onlarla ama farci cihani tercih ettim.
mutluhan isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla