Konu
:
R53 icin stock egsoz
Tekil Mesaj gösterimi
14-03-2018
#
1
crepassio
MINIPassion.net
Forum Bilgileri
Üyelik Tarihi: 11.03.2018
Yer: Kocaeli / Türkiye
Yaş: 41
Mesajlar: 2
R53 icin stock egsoz
Merhabalar yeni aldigim 2006 cooper s aracima benden onceki sahibi varex egsoz takmis.. ben acikcasi bu homurdanmayi sevmiyorum.. supercharger sesini tercih ederim.. elinde komple stock egsoz olan varsa talip olabilirim.. kazasiz belasiz gunler
crepassio
Açık Profil bilgileri
crepassio nickli üyeye özel mesaj gönderin
crepassio - Daha fazla Mesajını bul