Tekil Mesaj gösterimi
Alt 14-03-2018   #1
crepassio
MINIPassion.net

Forum Bilgileri
Üyelik Tarihi: 11.03.2018
Yer: Kocaeli / Türkiye
Yaş: 41
Mesajlar: 2

Standart R53 icin stock egsoz

Merhabalar yeni aldigim 2006 cooper s aracima benden onceki sahibi varex egsoz takmis.. ben acikcasi bu homurdanmayi sevmiyorum.. supercharger sesini tercih ederim.. elinde komple stock egsoz olan varsa talip olabilirim.. kazasiz belasiz gunler
crepassio isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla