Arkadaşlar dün Metin(Mizme) ile birlikte antalyaya giderek aramakta olduğum miniye kavuştum. Buradan özellikle arayışım sırasında kahrımı çeken

bu araç iyi mi kötümü diye başının etini yediğim Onur Başpınar ve Metin(Mizme) arkadaşlarıma çok teşekkür ederim

Bir diğer teşekkürüm de Antalyada bizi en iyi şekilde karşılayan Nihat arkadaşımıza olacak. Herkese kazasız sürüşler dilerim.