![]() |
![]() |
|
|
Seçenekler | Stil |
|
|
#1 |
![]() |
alınık Aem ya da Alta Cold air intake
satmak isteyen arkadaşlar varsa msj atsın lütfen. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Administrator
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 01.05.2012
Yer: Istanbul
Yaş: 41
Mesajlar: 6.764
|
AEM hakkaten guzel.
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() |
|
|
|
|
| kramp'in Yazısını Beğenenler: |
|
|
#4 |
|
Guest
Forum Bilgileri
Mesajlar: n/a
|
bende alırım =)
|
|
|
|
#5 |
|
MINIPassion.net
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 27.07.2013
Yer: türkiye
Yaş: 44
Mesajlar: 30
|
aem candır
bende istiyorum ![]() |
|
|
|
|
|
#6 |
|
MINIPassion.net
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 27.07.2013
Yer: türkiye
Yaş: 44
Mesajlar: 30
|
Sıfır var dostum istersen 2.el biraz zor bulursun gibime geliyor
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
MINIPassion.net
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 31.07.2013
Yer: İstanbul
Yaş: 37
Mesajlar: 118
|
AEM bir aralar bulunmaz hint kumaşı olmuştu
Bence sıfır almakta fayda var stokta varken, alanlar memnun kaldığı için 2. ele düşmesi ancak araç satan birinin partout yapması ile olacaktır. |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Administrator
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 01.05.2012
Yer: Istanbul
Yaş: 41
Mesajlar: 6.764
|
Alıntı:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
MINIPassion.net
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 14.01.2013
Yer: İstanbul Türkiye
Yaş: 40
Mesajlar: 348
|
R56 için Aem çok iyi. Kaput içi scooptan hava alması gayet mantıklı bence.
__________________
MINI GP #0194 No Limit! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
MINIPassion.net
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 27.07.2013
Yer: türkiye
Yaş: 44
Mesajlar: 30
|
Elimde sıfır AEM kit var istersen özelden ulaşabilirsin
|
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
|
|