![]() |
![]() |
|
|
Seçenekler | Stil |
|
|
#1 |
|
MINIPassion.net
|
Çok temiz kullandım diyemem çünkü hiç kullanmadım gibi bişey
askere gitmeden önce bir hevesle aldım ve geldiğimde iş güç derken kaldı ekran koruyucusu , yanında 3 adet orjinal oyunu ve kılıfları vardır orjinalliğini bozmadım kırdırtmadım. Cihazın kutusu 0 alındığında ne çıkıyorsa içinden hala duruyorlar garantisi bitmiştir ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
MINIPassion.net
|
Ürün satılmıştır konu kapatılabilir
|
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
|
|