![]() |
![]() |
|
|
Seçenekler | Stil |
|
|
|
|
#1 |
|
MINIPassion.net
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 21.09.2018
Yer: Moskova/Rusya
Yaş: 45
Mesajlar: 4
|
Merhabalar, yurtdışında yaşıyorum, aracımda yüksek emisyon değerleri ve Motor tam güçte kullanılmaz hataları verdi. Countryman S aracım OBD ile baktığımda ayrıca başlıktaki hatayı verdi. Özel bir servise götürdüm 2 hafta önce direkt yüksek basınç pompası dediler fakat güvenemedim servise o yüzden birde kendim baktım. Tam metni şu şekilde :
P0087: Fuel Rail/System Pressure - Too Low Last Trouble Code(s) P0087: Fuel Rail/System Pressure - Too Low P0300: Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0301: Cylinder 1 - Misfire Detected P0304: Cylinder 4 - Misfire Detected P0302: Cylinder 2 - Misfire Detected P2C01: Fuel Pressure Regulator 'D' Performance P2EFE: No description available P2EFF: No description available P2F02: No description available P2F00: No description available P2EE2: No description available P2EE6: No description available P2EF0: No description available P2EE9: No description available yardımcı olabilecek varsa çok memnun olurum. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
MINIPassion.net
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 20.10.2017
Yer: Türkiye/İstanbul
Mesajlar: 214
|
Alıntı:
Merhabalar gecen ay aracımda o hata cıktığında termostat ve yüksek basınç pompası değişimi yapmıştım,onlara bir baktırın isterseniz. Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
MINIPassion.net
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 21.09.2018
Yer: Moskova/Rusya
Yaş: 45
Mesajlar: 4
|
Yaklaşık 1 ay önce ,Sizlerinde belirttiği gibi, Yüksek basınç pompasını değiştirerek arızayı gidermiş olduk. Şuan bir sorun gözükmüyor. Yardımlarınız İçin teşekkür ederim.
|
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| Seçenekler | |
| Stil | |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
| R56 Yağ Basıncı Hatası | srdrkzltg | R56 MINI | 17 | 01-04-2020 14:35 |
| Yüksek Emisyon Değerleri Hatası | odkurt | R56 MINI | 24 | 07-11-2018 17:42 |
| sarı lamba hatası yanıyor ama.. | Genno | R56 MINI | 12 | 30-11-2013 00:31 |