![]() |
![]() |
|
|
Seçenekler | Stil |
|
|
#1 |
|
MINIPassion.net
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 15.12.2017
Yer: Tekirdağ
Yaş: 39
Mesajlar: 10
|
Merhabalar,
R52 im için windschott (rüzgar deflektörü) arıyorum. R57 lerinki de uyuyor sanırım. Elinde olanlar yardımcı olursa sevinirim. |
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| Seçenekler | |
| Stil | |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
| R56 cam tavantan gelen rüzgar sesİ | Necep | Sohbet / Muhabbet | 2 | 08-03-2018 17:07 |
| R56 cam tavandan gelen rüzgar sesi | Necep | R56 MINI | 11 | 27-02-2018 16:12 |
| Roof Rack rüzgar sesi | couper | R60 MINI Countryman | 3 | 26-05-2016 18:41 |
| tr de tek jcw cabrio | musty 35 jcw | MINI | 0 | 17-02-2014 21:53 |
| 09 cabrio DSC arızası | miniachilles | R57 MINI Cabrio | 19 | 20-12-2013 21:33 |