![]() |
|
|
Seçenekler | Stil |
|
|
#1 |
|
Guest
Forum Bilgileri
Mesajlar: n/a
|
İşlerim ve planlarım nedeniyle çok sevdiğim arabamı satmaya karar verdim. Satma işlemlerini de sevmiyorum habire birileri arıyor "geliyorum, sakın satma, şöyle böyle" ertesi gün ses yok
)Kazasız, boyasız ekstraları ile birlikte inşallah yeni alıcısına da keyifle binmek nasip olur. Ayrıca tüm bakımları expertiz kayıtları Minauto'da Kenan ile Yusuf Bey in servisinde yapılmıştır. Selamlar http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...1972646/detay/ Konu Burç tarafından (04-02-2014 Saat 16:21 ) değiştirilmiştir.. |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
| Passat 'ı satıyorum... | perseus | Satılık Araçlar / Motorlar | 2 | 15-03-2013 13:18 |