![]() |
|
|
Seçenekler | Stil |
|
|
#1 |
|
MINIPassion.net
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 09.12.2014
Yer: ANKARA
Yaş: 34
Mesajlar: 121
|
Aracım için geçen kış sıfır aldığım ve max 1000 km kullanıdğım kar lastiklerimi aracı sattığım için satıyorum.şuanda erzincandayım kargo yapabilirim. Fiyatta teklifleri değerlendirim boşa durmasına gerek yok. Tel : 0546 5350092
|
|
|
|
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
| Kış lastiği tecrübeleriniz | Alicanodb | Lastik ve Jant Secimi | 2 | 28-01-2017 20:42 |
| 205/45/17 toyo kış lastiği | doğanay | Satılık Yedek Parça, Aksesuar | 6 | 05-12-2016 23:49 |
| Ve Malesef Zorunlu Kar Lastiği.. | Genno | Lastik ve Jant Secimi | 18 | 02-01-2016 01:48 |
| Kış lastiği için doğru zaman ne olmalı? | ilhamyyr | Lastik ve Jant Secimi | 2 | 11-11-2014 18:34 |
| Kış Lastiği | ozanozturk | Lastik ve Jant Secimi | 13 | 04-02-2014 10:57 |