![]() |
|
|
Seçenekler | Stil |
|
|
#1 |
|
Guest
Forum Bilgileri
Mesajlar: n/a
|
Merhabalar arkadaşlar, aracımı sattığımdan dolayı çok çok az kullandığım
performans ürünlerimi de satıyorum. 1. K&N Typhoon Intake kit 200EURO (500 km kullandım) 2. Forge Dumpvalve Flanşı 150TL (500 km kullandım) 3. Custom Garage'da yaptırdığım Downpipe (termal sargılı) 300TL (900km kullandım) (satıldı) |
|
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
| R53 JCW bodykit parçaları aranıyor | Oguzhan | Arananlar | 12 | 10-05-2012 21:25 |