![]() |
![]() |
|
|
Seçenekler | Stil |
|
|
#1 |
|
MINIPassion.net
|
Arkadaşlar aracımı sattım 2011-2012 düşük km yüksek donanım
jcw arıyorum.Tercihim manuel olması..var mı gören duyan? |
|
|
|
|
#2 |
|
MINIPassion.net
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 16.03.2013
Yer: Çayyolu / ANKARA
Mesajlar: 2.901
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
MINIPassion.net
|
kit siz jcw mi olur zaten ya
) |
|
|
|
|
#4 |
![]() |
Sahibinden'de var birkaç tane. Yanılmıyorsam hem 2012 olup hem manuel olan 3 tane araç var. 88-90 civarı fiyat çekilmiş. Biri küçükçekmecede, biri Şişli'de biride Sarıyer'de. Km'leride hayli düşük. Bir sor istersen. Bence güzel araçlar. Bu arada otomatik şanzumanda gayet başarılı. Geri kalmazsın merak etme..
|
|
|
|
|
#5 | |
|
MINIPassion.net
|
nires teki ankaradan gitme fiyatını biliyoruz...
kadiköyde kırmızı var ama kitsiz ve 90 Alıntı:
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
MINIPassion.net
|
Kadikoyde ki kitsiz olani gecen gun caddebostanda gordum 80-85 e birakicam dedi sahibi. Arka tamponda sanki biri topla abanmis gibi iz vardi. Kitsiz jcw guzel olmuyor bence
![]() |
|
|
|
|
#7 |
|
MINIPassion.net
|
|
|
|
| DDS'in Yazısını Beğenenler: |
|
|
#8 |
|
Administrator
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 01.05.2012
Yer: Istanbul
Yaş: 41
Mesajlar: 6.764
|
Beyler postlarda usluba dikkat!
|
|
|
|
|
#9 |
|
MINIPassion.net
|
o dönem aralığındaki manuel JCW 'ler genelde bodykitsiz gelmişti diye hatırlıyorum. Umarım gönlünüze göre bulursunuz.
__________________
Be MINI. 34 F 2200 |
|
|
| Fatih V.'in Yazısını Beğenenler: |
|
|
#10 |
|
MINIPassion.net
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Administrator
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 01.05.2012
Yer: Istanbul
Yaş: 41
Mesajlar: 6.764
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
MINIPassion.net
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 16.03.2013
Yer: Çayyolu / ANKARA
Mesajlar: 2.901
|
Alıntı:
Onur bro denk getirir Ankara bi jcw görsün Maho ile. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
MINIPassion.net
|
Biara konuştum kendisiyle ilanı varken
|
|
|
|
|
#15 |
|
Administrator
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 01.05.2012
Yer: Istanbul
Yaş: 41
Mesajlar: 6.764
|
Su an yurt disinda diye biliyorum bir haftaya birdaha telefonlasin kendisiyle derim, NAD plaka R53 birdaha ilana girilmis eger R53 dusunuyorsaniz gecen sene incelemistim durumu iyiydi.
Sariyerden olan ilan kalkmis o aracda MINAuto Yusuf Bey in musterisidir bizim stickerlarimizda var hatta aracda eminim kendileri ile irtibata geciceklerdir sizin icin. |
|
|
|
|
#16 |
|
MINIPassion.net
|
r53 düşünmüyorum zten 11 12 jcw yurtdışındaki arkadaş gelirse yine konuşuruz,buluruz umarım bi jcw
|
|
|
|
|
#17 |
|
Administrator
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 01.05.2012
Yer: Istanbul
Yaş: 41
Mesajlar: 6.764
|
Bu ara genel manada bir arac azligi mevcut, Insallah arzu ettiginiz araca en kisa zamanda kavusursunuz.
|
|
|
|
|
#18 |
|
MINIPassion.net
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 20.08.2012
Yer: istanbul
Yaş: 43
Mesajlar: 626
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Administrator
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 01.05.2012
Yer: Istanbul
Yaş: 41
Mesajlar: 6.764
|
Aracini satmaktan vazgecmisti en son konustugumda. Ama bir hal hatir sormakdan zarar gelmez
![]() |
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| Seçenekler | |
| Stil | |
|
|