![]() |
![]() |
|
|
Seçenekler | Stil |
|
|
#1 |
|
MINIPassion.net
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 16.03.2013
Yer: Çayyolu / ANKARA
Mesajlar: 2.901
|
Konu orcun tarafından (28-12-2013 Saat 10:32 ) değiştirilmiştir.. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Administrator
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 01.05.2012
Yer: Istanbul
Yaş: 41
Mesajlar: 6.764
|
Super! Cok sevindim satistan cikardigina kesinlikle dogru karar , bu Lip de cok yakisacagina eminim.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
MINIPassion.net
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 16.03.2013
Yer: Çayyolu / ANKARA
Mesajlar: 2.901
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Administrator
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 01.05.2012
Yer: Istanbul
Yaş: 41
Mesajlar: 6.764
|
Alıntı:
![]() |
|
|
|
|
| Obaspinar'in Yazısını Beğenenler: |
|
|
#6 |
![]() Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 18.03.2013
Yer: istanbul TR
Yaş: 41
Mesajlar: 759
|
Genunie miniden alabilirsin veya parcaci arkadasim var fiyat alayim sana.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
MINIPassion.net
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 16.03.2013
Yer: Çayyolu / ANKARA
Mesajlar: 2.901
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
![]() Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 18.03.2013
Yer: istanbul TR
Yaş: 41
Mesajlar: 759
|
Yok ne zahmeti mesaj attim geri doner .Genunie minide iyidir ben cok alis veris yaptim tavsiye ederim.
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
MINIPassion.net
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 16.03.2013
Yer: Çayyolu / ANKARA
Mesajlar: 2.901
|
Alıntı:
aynen abi devam Minnak ile yollara, abantada gelicek =) |
|
|
|
|
|
|
#10 |
![]() Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 18.03.2013
Yer: istanbul TR
Yaş: 41
Mesajlar: 759
|
Valla geri donmedi bence genunie miniden al.
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
MINIPassion.net
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 16.03.2013
Yer: Çayyolu / ANKARA
Mesajlar: 2.901
|
|
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| Seçenekler | |
| Stil | |
|
|