![]() |
![]() |
|
|
Seçenekler | Stil |
|
|
#1 |
|
MINIPassion.net
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 03.07.2012
Yer: istanbul
Yaş: 45
Mesajlar: 498
|
ev buldum hadi bakalım R53'çüler gelsin yanıma günceli...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...8977076/detay/ |
|
|
|
|
#2 |
|
Administrator
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 01.05.2012
Yer: Istanbul
Yaş: 41
Mesajlar: 6.764
|
Hayirlisi ayhan abi , keske bastan 0'dan ilan girseydiniz daha etkilir olur.
|
|
|
|
|
#3 |
|
MINIPassion.net
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 03.07.2012
Yer: istanbul
Yaş: 45
Mesajlar: 498
|
ya kaldırmamıştım ki ilanı hiç... akşama uğraşayım bir
|
|
|
|
|
#4 |
|
Administrator
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 01.05.2012
Yer: Istanbul
Yaş: 41
Mesajlar: 6.764
|
Ev yine bizim taraflardami ayhan abi ?
![]() |
|
|
|
|
#5 |
|
MINIPassion.net
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 03.07.2012
Yer: istanbul
Yaş: 45
Mesajlar: 498
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Administrator
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 01.05.2012
Yer: Istanbul
Yaş: 41
Mesajlar: 6.764
|
Bahceli evden, dairete gecmekde zor olur mutlaka. Ben 20 sene oturdum Gayrettepe'de, lokasyon olarak muazzam ama gercekten kalabalik.
|
|
|
|
|
#7 | |
|
MINIPassion.net
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 03.07.2012
Yer: istanbul
Yaş: 45
Mesajlar: 498
|
Alıntı:
![]() |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Onur Üyesi
|
Valla abi ev için araba satılırda senin iş biraz mantıksız
bahçeli sessiz yerde evi bırakıp şehrin göbeğinde keşmekeş yere gidilmez ![]() |
|
|
|
|
#9 | |
|
Administrator
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 01.05.2012
Yer: Istanbul
Yaş: 41
Mesajlar: 6.764
|
Alıntı:
![]() |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Guest
Forum Bilgileri
Mesajlar: n/a
|
Muhteşem bir R53 kazasız belasız umarım kıymetini bilicek birisine kısmet olur üzerindeki parçalardan bir kaçına talip olsam satmayı düşünürmüsünüz?
Edit: İlana şimdi dikkatli baktım parçaları satmam demişssiniz kusura bakmayın hayırlı satışlar tekrar ![]() |
|
|
#11 | |
|
MINIPassion.net
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 03.07.2012
Yer: istanbul
Yaş: 45
Mesajlar: 498
|
Alıntı:
yarın koysam egzantrik, orijinal jcw egzoz ve kasnağı çok rahat okuturum gibime geliyor ama saçma olur benim için çok. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Guest
Forum Bilgileri
Mesajlar: n/a
|
Haklisiniz tabi oyle bi durumda egzantrige ben talip olurum zaten dediginiz gibi kolay satarsiniz cogunu
![]() |
|
|
#13 |
|
MINIPassion.net
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 03.07.2012
Yer: istanbul
Yaş: 45
Mesajlar: 498
|
yağını, karter contasını değiştirdim boğaz kelebeğini temizlettim günceli
![]() |
|
|
|
|
#14 | |
|
Administrator
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 01.05.2012
Yer: Istanbul
Yaş: 41
Mesajlar: 6.764
|
Alıntı:
![]() |
|
|
|
|
|
#15 |
|
MINIPassion.net
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 14.01.2013
Yer: İstanbul Türkiye
Yaş: 40
Mesajlar: 348
|
R53'lerin kıymete bindiği son zamanlarda böyle temiz bi araç bulmak oldukça zor bence. Değerini bilen biri asla kaçırmaz. Ki satmaya bile kıymak zor olsa gerek.
|
|
|
| ivan_the_terrible'in Yazısını Beğenenler: |
|
|
#16 |
|
Administrator
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 01.05.2012
Yer: Istanbul
Yaş: 41
Mesajlar: 6.764
|
Evet, gercekten ustunde dunyada belki bukadar emek olan MINI az bulunur, insallah degerini bilen birisine satilir.
|
|
|
|
|
#17 |
|
MINIPassion.net
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 03.07.2012
Yer: istanbul
Yaş: 45
Mesajlar: 498
|
Arabada bluetooth var biliyorsunuz. İnsanlarla konuşurken, "oha sen ne kullanıyorsun öyle" diyorlar
![]() Halbuki 90'la gidiyorum maks ![]() Apaçiye satılmayacak arkadaşlar, içinizi ferah tutun. Ölücüye satacak arabam da yok. Galiba satılmayacak o yüzden ahahaha |
|
|
|
|
#18 | |
|
Administrator
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 01.05.2012
Yer: Istanbul
Yaş: 41
Mesajlar: 6.764
|
Alıntı:
Ama yaz gelior telefonlar artar. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
MINIPassion.net
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 03.07.2012
Yer: istanbul
Yaş: 45
Mesajlar: 498
|
eve kapora verdik günceli
![]() |
|
|
|
|
#20 |
|
Sponsor
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 06.09.2012
Yer: istanbul
Yaş: 38
Mesajlar: 1.033
|
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
| 2006 Mini John Cooper Works- | Obaspinar | MINI | 6 | 24-08-2012 13:19 |