![]() |
|
|
Seçenekler | Stil |
|
|
#4 |
|
MINIPassion.net
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 09.09.2014
Yer: ANTALYA/TÜRKİYE
Yaş: 35
Mesajlar: 554
|
Aracın yol bilgisayarı arıza ekranı vs görülebiliyor mu?
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi |
|
|
|
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
|
|