![]() |
![]() |
|
|
Seçenekler | Stil |
|
|
#1 |
|
MINIPassion.net
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 03.07.2012
Yer: istanbul
Yaş: 45
Mesajlar: 498
|
Var mıdır?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Administrator
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 01.05.2012
Yer: Istanbul
Yaş: 41
Mesajlar: 6.764
|
Eskiden baya bi satan olmustu , Bende benim TH ye almistim hatta ama bayadir raslamiyorum. 0 fiyati zamaninda ates pahasiydi.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
MINIPassion.net
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 03.07.2012
Yer: istanbul
Yaş: 45
Mesajlar: 498
|
valla 564 sterlin diyor adam sıfırına...@MinautoBurak kaça getirebilirsiniz Burak bir baksana?
http://www.1320.co.uk/products/605-j...tercooler.aspx |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Administrator
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 01.05.2012
Yer: Istanbul
Yaş: 41
Mesajlar: 6.764
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
MINIPassion.net
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 27.07.2013
Yer: türkiye
Yaş: 44
Mesajlar: 30
|
pardonda neden jcw intercooleri arıyorsunuz??
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
MINIPassion.net
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 03.07.2012
Yer: istanbul
Yaş: 45
Mesajlar: 498
|
aramıyorum artık
![]() |
|
|
|
|
|
#7 |
|
MINIPassion.net
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 27.07.2013
Yer: türkiye
Yaş: 44
Mesajlar: 30
|
neden aradığını merak ettim gerçekten
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Administrator
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 01.05.2012
Yer: Istanbul
Yaş: 41
Mesajlar: 6.764
|
Ayhan abi bi ara Cooper S intercooler yerine JCW'un kini istiyordu, sogutma daha kuvvetli olsun diyedir diye tahmin ediyorum , birde ayhan abide orjinalci
![]() |
|
|
|
|
|
#9 | |
|
MINIPassion.net
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 03.07.2012
Yer: istanbul
Yaş: 45
Mesajlar: 498
|
Alıntı:
Şimdilik kapağını alabildik sadece hahaha ![]() |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
MINIPassion.net
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 27.07.2013
Yer: türkiye
Yaş: 44
Mesajlar: 30
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Administrator
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 01.05.2012
Yer: Istanbul
Yaş: 41
Mesajlar: 6.764
|
Bilmiyordum bunu , ayhan abinin arac R53 eski kasada GP ile Cooper S in 2 petek gibi bir fark mevcut.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
MINIPassion.net
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 20.08.2012
Yer: istanbul
Yaş: 43
Mesajlar: 626
|
Suan cok pahali degil cooler ama plastik diverteri cok pahali
![]() |
|
|
|
|
|
#13 |
|
MINIPassion.net
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 27.07.2013
Yer: türkiye
Yaş: 44
Mesajlar: 30
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
MINIPassion.net
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 03.07.2012
Yer: istanbul
Yaş: 45
Mesajlar: 498
|
Alıntı:
Ben stock intercooler'i boyatınca yepisyeni oldu ama o petekleri düzeltene kadar canım çıktı. Yusuf usta gösterdi "bak hacı maket bıçağı ile yapacaksın böyle böyle" diye ama bir yerden sonra baya sıkıldım. |
|
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
|
|