![]() |
![]() |
|
|
Seçenekler | Stil |
|
|
#1 |
|
Onur Üyesi
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 23.03.2013
Yer: Ankara
Yaş: 44
Mesajlar: 814
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Administrator
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 01.05.2012
Yer: Istanbul
Yaş: 41
Mesajlar: 6.764
|
Mini CD Mini Boss cd ye donustumek ıstıyorsan bazı araclarda uyumayabılıyor onun ıcın teyp baglantısınıda degıstırmenız gerekebılıyor dıkkatınıze.
Ben en son seyatımde San Francısco dan almıstım e bay uzerınden bır bakın derım. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Onur Üyesi
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 23.03.2013
Yer: Ankara
Yaş: 44
Mesajlar: 814
|
Us/UK Ebayde bulduklarim genelde mph gostergeli dogal olarak....surekli takip ediyorum....
Baglanti problemini duymamistim.... MINI CD kullanan araclar icin soyle bir kit mevcut....mantikli gozukuyor ama bilemedim... http://realoem.com/bmw/showparts.do?...13&hg=65&fg=95 |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Onur Üyesi
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 23.03.2013
Yer: Ankara
Yaş: 44
Mesajlar: 814
|
Alıntı:
Konsol, navigasyon veya aftermarket teyp olayina girecegimi sanmiyorum.... Zamaninda bir NAM uyesiyle pmlesmistim....MINI CD den BOOST CD ye cevirmisti aracini ve problem yasamadigini soylemisti.... 800-1000 tako radyo....ulf falan filan derken ciddi bir maliyet soz konusu olucak sanirim.... Yukarida belirttigim retrofit kit cok daha mantikli olucak sanirim benim icin.... |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Onur Üyesi
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 23.03.2013
Yer: Ankara
Yaş: 44
Mesajlar: 814
|
|
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
|
|