![]() |
![]() |
|
|
Seçenekler | Stil |
|
|
#1 |
|
Guest
Forum Bilgileri
Mesajlar: n/a
|
İşlerim ve planlarım nedeniyle çok sevdiğim arabamı satmaya karar verdim. Satma işlemlerini de sevmiyorum habire birileri arıyor "geliyorum, sakın satma, şöyle böyle" ertesi gün ses yok
)Kazasız, boyasız ekstraları ile birlikte inşallah yeni alıcısına da keyifle binmek nasip olur. Ayrıca tüm bakımları expertiz kayıtları Minauto'da Kenan ile Yusuf Bey in servisinde yapılmıştır. Selamlar http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...1972646/detay/ Konu Burç tarafından (04-02-2014 Saat 16:21 ) değiştirilmiştir.. |
|
|
#2 |
|
MINIPassion.net
|
kazasız boyasız olması büyük avatandaj inş kısa sürede satılır hayırlı satışlar olsun bende paylaştım sosyal ortamdaki hesaplarımda
__________________
eseroral |
|
|
|
|
#3 |
|
Guest
Forum Bilgileri
Mesajlar: n/a
|
Tesekkur ederim valla hayirlisi olsun uzuluyorum ama yapacak birsey yok ileri de gp alma niyetim var tekrardan, guzel ve zevkli araba bunlar orjinaller gercekten.
|
| 'in Yazısını Beğenenler: |
|
|
#4 |
|
MINIPassion.net
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 03.07.2012
Yer: istanbul
Yaş: 45
Mesajlar: 498
|
hayırlı satışlar....
|
|
|
|
|
#5 |
|
Onur Üyesi
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 10.12.2013
Yer: Ankara / Türkiye
Yaş: 34
Mesajlar: 1.286
|
Aracınız çok güzel. Değerini bilecek birine gider inşallah
|
|
|
|
|
#6 |
|
Guest
Forum Bilgileri
Mesajlar: n/a
|
|
|
|
#7 |
|
MINIPassion.net
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 02.01.2014
Yer: Falkirk, Scotland
Mesajlar: 166
|
A tidy wee MINI with a few extras ... Anyone else fitted the cabrio front strut braces ?
|
|
|
|
|
#8 |
|
Administrator
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 01.05.2012
Yer: Istanbul
Yaş: 41
Mesajlar: 6.764
|
It's so comman here in Turkey which was kind of what our sponsor MINAuto come up with. I havent tried it in my GP though, do u have em' on your GP?
|
|
|
|
|
#9 |
|
MINIPassion.net
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 02.01.2014
Yer: Falkirk, Scotland
Mesajlar: 166
|
No I don't, a few folk who tried them here said they didn't notice a difference so I've not bothered. From where they're fitted I don't see the point or function of them
|
|
|
|
|
#10 |
|
MINIPassion.net
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 03.07.2012
Yer: istanbul
Yaş: 45
Mesajlar: 498
|
I also have them on mine. This is a default part of the cabrio i guess.
|
|
|
|
|
#11 |
|
MINIPassion.net
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 02.01.2014
Yer: Falkirk, Scotland
Mesajlar: 166
|
Yeah standard fit on the cabrio ..
|
|
|
|
|
#12 |
|
MINIPassion.net
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 07.10.2013
Yer: İstanbul / TR
Yaş: 34
Mesajlar: 153
|
Alptug abinin eski arabasiydi sanirim ? Aksam da Yenikoy'de gordum hala ciddi temiz kondisyonda, hayirli satislar
![]()
__________________
Tarde sed tute.
|
|
|
|
|
#13 |
|
Guest
Forum Bilgileri
Mesajlar: n/a
|
aracim satilmistir
yeni alicisina keyifli binisler demekten baska elimden birsey gelmiyor artik ![]() |
|
|
#14 |
|
Administrator
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 01.05.2012
Yer: Istanbul
Yaş: 41
Mesajlar: 6.764
|
Hayirli olsun yeni kullanicisina konumuzu kitliyorum.
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
| Passat 'ı satıyorum... | perseus | Satılık Araçlar / Motorlar | 2 | 15-03-2013 13:18 |